اپل موزیک با ویژگی ها و طراحی جدید در WWDC معرفی می‌شود

در کنار نسخه جدید سیستم عامل iOS که این بار iOS 10 نام دارد قرار است اپل موزیک در نسخه بتا به فروش برسد. در نهایت این بروزرسانی به عنوان نسخه جدید سیستم عامل موبایل iOS پاییز امسال عرضه خواهد شد.

بنابر اعلام چند منبع مختلف، جزییاتی از این طراحی جدید منتشر شده است. بنابراین Apple Music قرار است به صورت کلی طراحی بسیار ساده تری با پس زمینه هایی به رنگ سفید و مشکی بیشتر دریافت کند. برای اینکه زمینه سفید و سیاه اپلکیشن خسته کننده هم نشوند، قرار است تصاویر رنگی آلبوم خواننده ها بخش بزرگی از این رابط کاربری جدید را در برگیرد. ظاهر آلبوم خوانندگان البته همچنان بدون تغییر باقی می ماند تا وابسته به رنگ کاور آلبوم خواننده تغییر رنگ دهد.

apple-music

اپل موزیک همچنین قرار است نمای میان بر بهتری را به وسیله ویژگی 3D Touch بدست آورد که اشتراک گذاری آهنگ ها را راحت تر کند. بخشی به نام For You که در این برنامه قرار دارد ظاهر ساده تر و بهتری برای تبلیغ هنرمندان و آلبوم های مختلف پیدا خواهد کرد اما الگوریتم آن تغییر نمی کند. در نسخه جدید همچنین تب New حذف خواهد شد و جایگزین آن قرار است تب دیگری با نام Browse جای گیرد که ظاهرا بهتر می تواند محتوای این بخش را مرتب کند.

تغییر دیگری که درباره نسخه جدید اپلیکیشن Apple Music قرار است مشاهده کنیم، پشتیبانی وسیع از متن (لیریک) آهنگ های مختلف است. همه این ویژگی های جدید به وسیله یک بروزرسانی کوچک برای آیتونز به مک نیز وارد می شوند.

منبع : zoomit.ir

موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395برچسب:, | 11:48 | نویسنده : احسان |

اغاز تولید انبوه تراشه Exynos 8890 برای استفاده درون گوشی Galaxy S7

شایعات جدید حاکی از ان است که شرکت سامسونگ تولید انبوه تراشه Exynos 8890 خود را اغاز کرده تا بتواند در یکی از نسخه های پرچمدار اینده Galaxy S7 خود استفاده نماید.

خوب این خبر بیشتر نشان این دارد که سامسونگ تصمیم به معرفی زودتر از انتظار پرچمدار بعدی خود را دارد که خیلی دور از انتظار نیست، طبق شایعات گذشته انتظار می رود که در فوریه سال اینده شاهد معرفی دو نسخه از گلکسی اس7 سامسونگ باشیم، یکی از نسخه ها که به تراشه اگزینوس8890 ذکر شده مجهز است و دیگری به تراشه اسنپدراگون820 کوالکام مجهز می باشد.

تا اطلاعاتی که این لحظه در مورد Exynos 8890 در فضای مجازی درز کرده این می باشد که یک تراشه هشت هسته ای 64 بیتی در سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز است که از هسته های سفارشی ARMv8 قدرت می گیرد.

مشابه با Exynos 7420، انتظار می رود که باز هم تراشه اینده سامسونگ بر اساس فرایند 14nm FinFET ساخته شود. البته بخاطر داشته باشید که سامسونگ خواستار استفاده از فرایند ساخت برتر 10 نانومتری تا پایان 2016 می باشد. البته شانس اینکه تراشه اگزینوس8890 بر اساس این فرایند ساخته شود صفر است.

این تراشه در بنچمارک های Geekbench به امتیاز 2,304 در ازمون های تک هسته ای و 8,038 در ازمون های چند هسته ای دست یافته که 1.75 برابر در ازمون چند هسته ای و 1.1 برابر در ازمون تک هسته ای نسبت به تراشه Apple A9 بهتر ظاهر شده است.

منبع : phonearena

موضوعات مرتبط: سخت افزار ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394برچسب:, | 12:0 | نویسنده : احسان |

انتشار نتایج کالبدشکافی اسمارت فون Sony Xperia Z5

نظر شما در مورد سهولت تعمیرپذیری اخرین اسمارت فون معرفی شده سونی، Sony Xperia Z5 چه می باشد؟ طبق روال همیشه این دستگاه توسط گروه iFixit مورد کالبدشکافی قرار گرفته، تا علاوه بر دستیابی به قطعات داخلی، به نحوه چیدمان انها پی ببریم.

در شروع کار خشاب سیم کارت از دستگاه خارج می شود، سپس قاب پشت دستگاه حرارت داده شده تا چسب نگه دارنده ان از حالت چسبندگی اش خارج شود و درنهایت دستگاه با استفاده از تیغه های مخصوص باز می شود.

همچون نسخه گوشی های قبلی این شرکت، اجزای داخلی اسمارت فون سونی بصورت منظم و در قالب خاصی کنار هم چیده شده اند. لوله های مایع خنک کننده دستگاه بسادگی قابل تشخیص هستند. سیستم خنک کننده مایع موجب می شود تا دستگاه سونی قادر به ضبط 10 دقیقه ویدئو 4k بدون هیچ مشکلی در گرمایش باشد.

پنجمین نسل اسمارت فون اکسپریا سونی دارای ارزش 670 دلار است که در رنگ های سفید، طلایی و سبز عرضه می شود.

این دستگاه درون نمایشگر 5.2 اینچی 1080p، تراشه Qualcomm Snapdragon 810 SoC کوالکام با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بسته بندی شده است. شامل دو دوربین 23 و 5 مگاپیکسلی در بدنه عقب و جلو می باشد، باتری دارای ظرفیت 2900 میلی امپر ساعت است و پلتفرم اندروید5.1 بر روی ان اجرا می شود.

منبع : phonearena

موضوعات مرتبط: سخت افزار ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394برچسب:, | 11:56 | نویسنده : احسان |

اسمارت فون اینده HTC One X9 به دوربین 23MP و نمایشگر 2K مجهز خواهد شد

کمتر از یک ماه بعد از راه اندازی دستگاه پیشرفته One A9 اچ تی سی، گوشی جدید دیگری از این شرکت با نام One X9 در فضای انلاین دیده شده است. این دستگاه دارای شماره مدل E56 بوده و با قیمت 470 دلار وارد بازار می شود.

از لحاظ مشخصات فنی اطلاعاتی از قدرت تراشه این دستگاه نداریم، احتمالا به یکی از دو تراشه Snapdragon 820 SoC کوالکام یا Helio X20 ده هسته ای مدیاتک مجهز خواهد شد، بعلاوه سایز نمایشگر دستگاه را نمی دانیم، گرچه در رزولوشن 2K تهیه می شود.

این گوشی دارای چهار گیگابیت حافظه رم و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. نسخه سه گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه نیز از این گوشی ارائه می شود.

در بخش عکسبرداری شامل دوربین عقب 23 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی است. بدنه فلزی و اسپیکرهای دوگانه HTC BoomSound در پنل جلو را فراموش نکنید، باتری به ظرفیت 3,500mAh برای HTC One X9 در نظر گرفته خواهد شد.

این اطلاعات هنوز از سوی شرکت تایوانی رسما تایید نشده است.

منبع : gsmarena


موضوعات مرتبط: تلفن همراه ، ،


تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:, | 19:32 | نویسنده : احسان |

فیلتر جدید برای بهبود عکاسی دوربین‌های اسمارت‌فون‌ها در نور کم

عملکرد دوربین‌های اسمارت‌فون‌ها در نور کم احتمالا به زودی دستخوش تقویت قابل توجه‌ای می‌شوند و این عمل به لطف توسعه‌ی یک نوع جدید فیلتر رنگی امکان‌پذیر است. فیلتر جدید که توسط مهندس دانشگاه یوتا ایجاد شده، طبق گزارش‌ها سه برابر نور بیشتر نسبت به فیلترهای معمولی را ارائه می‌دهد که موجب تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر با تکثیر رنگ بهتر می‌شود.

اغلب دوربین‌های دیجیتال، به استثنای مواردی مانند Fujifilm X-Trans و Sigma Foveon، از یک فیلتر Bayer برای کمک به کسب اطلاعات نوری استفاده می‌کنند. این فیلترها بر روی سنسور تصویر قرار گرفته و نور را به صورت الگوی موزاییکی قرمز، آبی و سبز در سطح پیکسل فیلتر می‌کنند پیش از آنکه تصویر نهایی با رنگ‌های کامل گرفته شود. با این حال گفته شده این مجموعه‌ی فیلتر رنگی ناکارآمد بوده و موجب جلوگیری از رسیدن 50 تا 70 درصد از نور به سنسور می‌شود.

به این ترتیب، اخیرا پیشرفت‌هایی را در مورادی مانند Micro Color Splitter پاناسونیک می‌بینیم که به این مشکل پرداخته و نور بیشتری را وارد سنسور تصویر می‌کنند. جدیدترین دستاورد از پروفسور مهندسی کامپیوتر، راجش منون از دانشگاه یوتا ارائه شده که یک مجموعه‌ی فیلتر پراشنده‌ی شفاف جدید را ایجاد کرده که سه برابر تور بیشتر را نسبت به جایگزین‌های Bayer ارائه می‌دهد.

این فیلتر شفاف جدید تنها یک میکرون ضخامت دارد (100 برابر نازک‌تر از یک تار موی انسان) و متشکل از ویفر شیشه‌ای به همراه شیارهای میکروسکوپی دقیق در یک طرف است. این محصول نور را به شیوه‌های خاص در حین عبور منحرف کرده و مجموعه‌ای از حداقل 25 کد یا الگوی رنگی جدید را پدید می‌آورد که توسط نرم افزار خوانده می‌شوند. به دلیل آنکه سه برابر نور بیشتر به سنسور می‌رسد و فیلتر اطلاعات رنگی بیشتری را تولید می‌کند، این تکنولوژی منجر به تصاویر روشن‌تر با تکثیر رنگ دقیق‌تر می‌شوند.

درحالیکه این فیلتر می‌تواند در هر نوع دوربین دیجیتال بکار رفته، منون آن را به طور خاص برای دوربین‌های اسمارت‌فون‌ها توسعه داده که در آن عملکرد در نور کم مهم به شمار می‌رود. وی تصور می‌کند اولین محصولات تجاری مجهز به این فیلتر جدید، می‌توانند طی سه سال آینده وارد بازارها شوند. او همچنین فیلتر خود را قابل استفاده در بخش‌های صنعتی مانند ربات‌ها، دوربین‌های امنیتی و پهپادها می‌داند.

مقاله‌ی "تصویربرداری رنگی با حساسیت زیاد از طریق یک فیلتر شفاف و اپتیک‌های محاسباتی" اخیرا در ژورنال Optica منتشر شده است.

منبع : gizmag


موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، سخت افزار ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, | 19:0 | نویسنده : احسان |

اثر انگشت سنسورهای گوشی‌های هوشمند عاملی برای تحت نظر گرفتن و تعقیب شما

کاربران گوشی‌های هوشمند که به امنیت خود اهمیت می‌دهند، شاید درخواست‌های اپلیکیشن‌ها جهت “استفاده از موقعیت مکانی فعلی‌شان” را نپذیرند، با این حال بنابر تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایلینویز، حتی نپذیرفتن این درخواست اپلیکیشن‌ها هنوز هم بدین معنا نیست که نمی‌توان کاربران را ردیابی کرد. دلیل این است که سنسورهای هر تلفن، مانند شتاب سنج دارای “اثر انگشت” منحصر به فردی می‌باشد. با شناسایی آن اثر انگشت در داده‌های سنسور ارسال شده از تلفن، اشخاص ثالث می‌توانند در حداقل‌ترین شکل ممکن، تمام کارهای شما و اینکه آن‌ها را در چه زمانی انجام می‌دهید، تحت نظر بگیرند.

بر اساس آنچه که توسط این دانشگاه شرح داده شد، سنسورهای یک گوشی‌هوشمند تقریبا مانند شیرینی‌های قندی ساخته شده با یک قالب شیرینی دایناسور شکل هستند. اگرچه ممکن است همه‌ی شیرینی‌ها در همان نگاه اول شبیه دایناسور به نظر برسند، اما هر کدام دارای عیوبی کوچک و منحصر به خودشان هستند. در مورد سنسورها نیز آن‌ معایب در فرستادن نوعی اثر انگشت در داده‌های جمع‌آوری شده خلاصه می‌شود. هرچند که اثر انگشت به آسانی برای کاربران اتفاقی داده‌ها آشکار نمی‌گردد، اما می‌تواند توسط افرادی که به دنبال آن هستند، تشخیص داده شود.

محققان با آزمایش ۸۰ تراشه‌ی مستقل شتاب‌سنج بعلاوه‌ی شتاب‌سنج‌های موجود در ۲۵ گوشی اندرویدی و ۲ عدد تبلت به این نتیجه رسیده‌اند. آن‌ها از یک موتور ویبراتور که چیزی شبیه به آن در اکثر تلفن‌های هوشمند یافت می‌شود، استفاده کردند تا تمام شتا‌ب‌سنج‌ها را دچار ارتعاش کنند. با تحلیل نتایج حاصل از قرائت داده‌های شتاب‌سنج، یک اثر انگشت برای هر واحد شتاب‌سنج محرز شد. زمانی که آن اثر انگشت‌ها در قرائت‌های بعدی جستجو می‌شدند، این امکان وجود داشت که دستگاه سرچشمه با دقت ۹۶ درصد شناسایی شود.

این بدان معنیست که به شکل امکان‌پذیری، مهاجمان می‌توانند از طریق توابع کاربردی فعال‌کننده‌ی ویبراتور شتاب‌سنج، به سادگی به اثر انگشت شتاب‌سنج یک تلفن دسترسی پیدا کنند. حتی اگر از شتاب‌سنج‌ هم صرف نظر کنیم، سنسورهای دیگری مانند دوربین، میکروفون یا ژیروسکوپ وجود دارند که احتمالا حاوی اثر انگشت‌هایی مختص به خودشان هستند. طبق گفته محققان، با ترکیب تمام این شناسه‌ها، ردیابی و تحت نظر گرفتن یک کاربر حتی با دقتی بالا امکان‌پذیر خواهد بود.

هرچند که داده‌های GPS لزوما نمی‌توانند مورد دسترسی قرار بگیرند، اما احتمالا می‌توان مکان تقریبی یک کاربر که قبلا در حین استفاده از GPS شناسایی شده است را بر اساس دسته‌ای از اپلیکیشن‌ها مشخص کرد، یک اپلیکیشن ناوبری نشان خواهد داد که مثلا کاربر در حال عبور از مکانی است و در همین حال، یک اپلیکیشن دیگر ممکن است حضور کاربر را در یک سالن ژیمناستیک نشان دهد. در کل، هیچ کدام از این موارد، مشکل محسوب نمی‌شود به شرطی که داده‌های خام سنسور بر روی خود تلفن پردازش گردند و فقط اطلاعات پایه به اشتراک گذاشته شوند. با این حال، متاسفانه در این شرایط یک حجم کاری بزرگ بر دوش پردازنده تلفن قرار می‌گیرد و موجب تقلیل عمر باتری می‌شود.

این تحقیق به رهبری پروفسور Romit Roy Choudhury و دانشجویان فارغ‌التحصیل، Sanorita Dey و Nirupam Roy به انجام رسید. در این تحقیق هیچ راهکار خاصی پیش روی ما قرار داده نشد جز این پیشنهاد که کاربران داده‌های سنسور دستگاه خود را قبل از بررسی نحوه مشروعیت یا امنیت آن‌ها با هیچ اپلیکیشنی به اشتراک نگذارند.

منبع : gizmag


موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:, | 22:10 | نویسنده : احسان |

Kyocera Torque G02، یک تلفن اندرویدی جدید با قابلیت عکاسی در زیر آب

مجموعه‌ی Kyocera، به ماموریت خود در ساخت تلفن‌های محکم (و اغلب مقرون به صرفه) ادامه داده است. جدیدترین دستگاه بادوام این کمپانی، Torque G02 نام دارد که طبق ادعای سازنده اولین اسمارت‌فون مقاوم در آب دریا می‌باشد.

مانند Torque اولیه و سایر محصولات قبل ازجمله Kyocera Brigadier، اسمارت‌فون G02 موفق به کسب استانداردهای دوام و استحکام نظامی و شامل قابلیت مقاومت در برابر آب، گردوغبار و ضربه شده است، اما قابلیت جدید این دستگاه در آن است که G02 نه تنها می‌تواند در آب اقیانوس‌ها دوام آورد بلکه قادر به اجرا و گرفتن عکس در درون آب نمک‌دار می‌باشد. نرم‌افزار دوربین این تلفن حتی دارای حالت زیرآبی برای زنده نگه داشتن رنگ‌ها درحین تصویربرداری از دنیای زیرآب می‌باشد.

علاوه بر مقاومت در برابر آب، گردوغبار و ضربه و سقوط، این تلفن همچنین برای مقاومت در برابر رطوبت، دمای زیاد، فشار کم، و حتی چرخه‌های یخ زدن-یخ‌گشایی و انجماد نیز تست شده است. طبق ادعای کمپانی سازنده، این تلفن برای موج‌سواران، یخ‌نوردان، کوهنوردان، دوندگان و سربازان مناسب می‌باشد و با اپلیکیشن‌های از پیش بارگذاری شده برای پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا و شرایط آبی، نقشه‌های آفلاین و ردیاب تمرینات بدنی، همراه است.

نمایشگر 4.7 اینچی اچ‌دی آن از مواد IGZO (ایندیم گالیک زینک اکساید) که گاها در نمایشگرهای مسطح LCD بزرگ‌تر بکار می‌رود، به همراه شیشه‌ی Dragontrail X ساخته شده است که حتی در صورت وجود قطرات آب بر روی سطح نمایشگر به لمس حساس است.

G02 همچنین دارای تکنولوژی Smart Sonic Receiver شرکت سازنده‌ی خود است که برای ارائه‌ و دریافت صدای بهتر در تماس‌ها طراحی شده است. دو اسپکیر جلوی دستگاه که بلندتر از اغلب اسپیکرهای اسمارت‌فون‌ها می‌باشند، از دیگر ویژگی‌های پنهان خوشایند تلفن‌های Kyocera به شمار می‌روند.

کمپانی سازنده در مورد بکار بردن یکSnapdragon 400 SoC کوالکام و پردازنده‌ی چهارهسته‌ای 1.4GHz به همراه Adreno 305 GPU سخن گفته است. دو گیگابایت رم و شانزده گیگابایت خافظه داخلی در این دستگاه وجود دارند که میزان حافظه از طریق اسلات microSD موجود در آن قابل گسترش می‌باشد. مشخصات دیگر آن کاملا استاندارد می‌باشد: اندروید لالی‌پاپ 5.1، قابلیت 4G LTE و دوربین‌های 13 مگاپیکسل در پشت و 5 مگاپیکسل در جلو.

هنوز در مورد قیمت این محصول نیز از سوی کمپانی سازنده خبری اعلام نشده است، اما محصولات گذشته‌ی Kyocera دارای قیمت‌های مشابه تلفن‌های اندرویدی میان رده‌ای یا پرچم‌دار بوده‌اند.

 

منبع : gizmag


موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:, | 18:12 | نویسنده : احسان |

یکی از پرکاربردترین سیستم های موبایل و تبلت سیستم عامل اندروید است. برای سرعت بخشیدن به کارها و استفاده حداکثری از امکانات این سیستم عامل، دانستن ترفند و کدهای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در این قسمت با کاربردی ترین کدهای تنظیماتی و تست سخت افزار اندروید آشنا می شوید.


 


موضوعات مرتبط: تلفن همراه ، ،


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:5 | نویسنده : امین |

این روزها دو واژه Wi-Fi و Wireless زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از کاربران هنگام خرید موبایل و مودم ADSL با آنها مواجه می شوند.

اتصال به اینترنت به دو صورت با سیم و بی سیم انجام می‌شود که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.
 
 اتصال باسیم
 
انواع اتصال با سیم،ADSL، کابل، و فیبر نوری می‌باشد. این نوع اتصال به اینترنت هم ارزان است و هم پرسرعت و غالبا در مکانهایی که امکان اتصال تجهیزات به وسیله‌ سیم به سرویس دهنده‌ اینترنت وجود دارد مانند خانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.  
 
اتصال بدون سیم

 
این نوع اتصال در مکان های دور افتاده که امکان اتصال باسیم وجود ندارد استفاده می شود که در آن سرعت کمتر و محدودیت هایی نسبت به اتصال باسیم وجود دارد ولی در جایی که امکان اتصال باسیم نیست ممکن است بهترین راه همین باشد.
 
اینترنت بی سیم از سیگنال های تلفن همراه برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کند و در دستگاه های قابل حمل استفاده می‌شود،همچنین فناوری های مختلفی در این نوع اتصال استفاده می شود که با نام های 3G و 4G یا اینترنت نسل سوم و چهارم شناخته می شوند. این نوع اتصال به اینترنت نسبت به اتصال با سیم، کندتر و گران‌تر است.

آپلود عکس



 وای-فای (Wi-Fi)

 
 وای- فای، مخفف عبارت Wireless Fidelity است و کارکرد آن مانند Bluetooth  است یا به عبارت بهتر یکی از استانداردهای Bluetooth به شمار می آید.
 
گفتنی است این نوع ارتباط  برای کاربران جذابیت بیشتری دارد چرا که بر پایه اینترنت بی سیم کار می کند و موجب می شود تا کاربران بتوانند در هر مکانی از طریق Laptop به اینترنت متصل شوند.  
 
به عبارت دیگر  Wi-Fi  فناوری شبکه بیسیم است که برای اتصال رایانه ها و دستگاه های دیجیتالی از آن استفاده می‌شود.
 
در قدیم تنها راه اتصال رایانه ها به یکدیگر استفاده از کابل شبکه بود که علاوه بر زحمات زیاد، محدودیت های فیزیکی زیادی برای کاربران ایجاد می کرد اما به وسیله‌ فناوری Wi-Fi می توان رایانه ها و دیگر دستگاه های دیجیتالی، مثل تلفن همراه، تبلت، دوربین دیجیتال، تلویزیون، چاپگر، و … را بدون سیم به یکدیگر متصل کرد و یک شبکه بی سیم ایجاد کرد.
 
برای ایجاد یک شبکه Wi-Fi غالبا از دستگاهی به نام Router استفاده می شود.اگر Router به اینترنت متصل شود می تواند اتصال اینترنت را در شبکه ای که خود ایجاد کرده به اشتراک بگذارد و دیگر دستگاه ها را نیز به اینترنت متصل کند.
 
اما نکته ای که در این قسمت قابل توجه است این است که مدیریت شبکه ای که توسط Router ایجاد می‌شود در دست صاحب دستگاه است و او می تواند برای اتصال به شبکه رمز تعیین کند و یا تنها به دستگاه های خاصی اجازه دسترسی به شبکه‌ را بدهد.
 
Wireless
 
 Wireless تکنولوژی ارتباطی است که در آن از امواج رادیویی، مادون قرمز، به جای سیم و کابل، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود.
 
از جمله این دستگاه ها می توان پیغامگیرها، تلفن های همراه، کامپیوتر های قابل حمل، شبکه های کامپیوتری، دستگاه های مکان یاب، سیستم های ماهواره ای و PDA ها را نام برد.
 
تکنولوژی Wireless به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از دستگاه های متفاوت، بدون نیاز به سیم یا کابل و حتی در حال حرکت از امکانات مختلف استفاده کند.
 
شما می توانید ایمیل های خود را بررسی کنید، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید و یا حتی برنامه تلویزیون مورد علاقه خود را تماشا کنید. حتی بسیاری از کارها از جمله مراقبت های پزشکی به تجهیزات Wireless نیاز دارند.
 
امکانات Wireless به شما کمک می کند تا تمامی کارهای خود را در حال حرکت به سادگی به روز رسانی کنید. تکنولوژیWireless هر روزه در حال گسترش است تا بتواند علاوه بر کاهش هزینه ها، به شما امکان کار راحت تر در هنگام حرکت را نیز بدهد.
 

آپلود عکس



در مقایسه با شبکه های سیمی، هزینه نگهداری شبکه های Wireless  کمتر است. شما می توانید از شبکه های Wireless برای انتقال اطلاعات از روی دریاها، کوه ها و... استفاده کنید و این در حالی است که برای انجام کار مشابه توسط شبکه های سیمی، کاری مشکلی خواهد بود.
 
امروزه بیشتر اسمارت فون ها قابلیتی دارند که علاوه بر اینکه به اینترنت بی سیم از طریق شبکه موبایل متصل می‌شوند،می توانند تبدیل به Router شوند و اینترنت را توسط شبکه Wi-Fi با دستگاه‌های دیگر به اشتراک گذارند. این قابلیت را می‌توانید با نام های Wi-Fi Tethering یا Wi-Fi Hotspot در تلفن همراه خود تنظیم کنید.


موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، کامپیوتر ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 19:50 | نویسنده : امین |

طرح مفهومی ایفون iPhone 7 اپل

بتازگی تصاویر رنده شده ای از مدل بعدی دستگاه ایفون اپل احتمالا تحت عنوان iPhone 7 توسط وبسایت ComputerBild.de منتشر شده است. بنظر نسل جدید ایفون های اپل برای شهریور ماه معرفی می شوند، گرچه زمان زیادی به این تاریخ مانده، اما حدس و گمان ها در مورد ایفون بعدی اغاز شده است.

 

    

طراح این تصاویر، Martin Hajek انتظار دارد که ایفون اینده به نمایشگر بزرگتری مجهز شود، البته با این شرط که حاشیه اطراف ان به شدت کاهش یابد، بعلاوه دکمه هوم را دوباره طراحی نموده و ان را به عنوان بخشی از نمایشگر تبدیل کرده است.

   

 

 

   

بتازگی اپل پتنتی را ثبت کرده که تکنولوژی بکار رفته در ان اجازه می دهد تا لایه حساس به لمسی در زیر نمایشگر یکپارچه شود، احتمالا طراح این تصاویر طبق این پتنت تخیلات خود را ساخته است.

 

بعلاوه در حاشیه بخش بالای پانل جلو شاهد دوربین و سنسور مجاورت هستیم. طراحی پشت جالب بنظر می ایند، چنانکه لوگوی درخشان شرکت به چشم می خورد، که تصور طراح این است که کاربر از بخش تنظیمات قادر به غیرفعال کردن این مشخصه می باشد.

 

همچنین دوربین دستگاه از لنز دوگانه استفاده می کند، این موضوع بر پایه خبرهای قبلی در مورد خرید شرکت Linx توسط اپل در این تصاویر قرار گرفته است.

 

 

منبع : phonearena


موضوعات مرتبط: سخت افزار ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:27 | نویسنده : احسان |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز